2012. július 25., szerda

2012. JÚLIUS / 24. bejegyzés


Július 23-24.
Melegfront. Reggel 15 fok, később 29 fok. A kertészetben kerestem növényeket, de nagyon nehezen sikerült párat találni. Sajnos nekem sürgősen kellett, mert a sziklakertből kidobottak helyére valamit tenni kellett.

Bíbor kasvirág, piros kúpvirág.

A vásárolt négy növényt beültettem.

Egy Juniperus, ami talán bírja a tűző napot és nem nő túl nagyra.

Thuja occidentalis 'Mr.Browling Ball, gömbtuja. Szokatlan a levele, ez is lassú növekedésű.

Őszi lombszínük miatt kedvelem a kecskerágókat. Egy ilyen már van a sziklakert végében. Euonymus alatus 'Chicago Fire', szárnyas kecskerágó.

Euonymus alatus 'Nanus', szárnyas kecskerágó.

Madárberkenye, Sorbus aucuparia.

Kicsit az őszre emlékeztető kép.

Esteledik.

Július 24-én  reggel 18 fok, nappal 29. Az előkertet rendeztem. Kisebb átalakításra itt is szükség volt.Kiszabadítottam a kagylóciprust, Helyet csináltam az Erica  carnea számára.

A lyukas követ  áthelyeztem, vizet tettem bele a madarak és rovarok számára.


Itató mögött az etető.

Az átrendezett rész. Juniperus squamata Blue Star, Erica, Chamaecyparis obtusa.

Borbás berkenye.



Kerti tó, békákkal.

Az átalakított sziklakert rész.


Délután felhők jöttek. 4 órakor nagy széllel gyorsan vonultak át, eső csak késő este és éjjel esett, összesen 5 mm.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése