2012. július 24., kedd

2012. JÚLIUS / 23. bejegyzés


Július 22.
Továbbra is hidegfront van, a reggel hűvös, később kellemes az idő. Nappal 28 fok volt. A kertet rendeztem ma is, elkészült a hely a sziklakertben az új növényeknek. Egész nap felhők vonulnak eső nélkül. Estére nagy borulás  jött.

Reggelre az Echinopsis bimbók egy része kinyílt.






Holnapra is marad....



A csütörtökön vásárolt két parkrózsát és egy cserszömörcét elültettem. A képen látható, miért bosszankodtam. A konténeres rózsát piacra dobták még azelőtt, mielőtt begyökeresedett volna, ráadásul az ültetőközeg minősíthetetlen.

Alig van gyökér.....



Jönnek-mennek a felhők.



A védelmet igénylők a megfelelő helyen.

Próbálok helyet keresni az árnyékliliomoknak.Talán ez a hely jó lesz.

Kigyomláltam, elrendeztem a kisebbik sziklakertet is.

Úgy tűnik, itt a kaktuszok jól érzik magukat.


Erősen felhős naplemente.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése