2014. március 16., vasárnap

2014. MÁRCIUS / 6. bejegyzés

Március 14-15.
Március 14-én ragyogó tavaszi időben rendeztem a kertet.Napok óta 17-18 fok meleg van a déli órákban, igaz a reggelek még hidegek, gyenge fagyok vannak. Felénk  fagyot nem észleltem mostanában, de azért óvatos vagyok.
Néhány árvácskával színesítettem a kertet.

Virágzik az ibolya.

Az előkertet rendeztem.

Az első nappali pávaszem az idén. Citromlepkéket már korábban is láttam, de azok fürgébbek voltak, mint én.

Kertrészlet.

Az árvácskák mellé néhány kankalin (Primula) is került.

Egy kis pozsgás kertrész.

Amerikai agávék, kövirózsák.

Télálló és benti kaktuszok, agávék.




Erica carnea


Májvirág

Leanderek kinn, kaktuszok még benn.


Leanderek február óta kinn szokják a tavaszi napot

A kökörcsinek elkezdték a virágzást.

Tavaszi hérics



Keleti bazsarózsa, Paeonia tenuifolia.

Tulipa kaufmanniana

Tulipa kaufmanniana.



3 megjegyzés:

  1. De szép virágaid vannak!
    Én is vettem nárciszt, de virág még nincs rajta!
    Persze egy teve inkább egye a virágot, mint ültesse, nem igaz?
    :O))))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Duplán jelent meg a megjegyzés, az egyiket töröltem. :)
    A teve ne virágot egyen !

    VálaszTörlés