2013. szeptember 7., szombat

2013. SZEPTEMBER / 2. bejegyzés

Szeptember 3.
Reggel 13 fok, nappal 17 fok. Erős a szél egész nap. Felhők vonulnak, távozóban van a hidegfront.
A tegnapi nehéz nap után próbáltam lazábbra venni a tempót és egy kis kreatív munkát végezni.


A rózsaszín trombitafán (Chitalpa tashkentensis) levél már alig van, viszont virág még mindig akad.

felhők

Kékszakáll, Caryopteris X clandonensis.

Pyracantha atalantioides 'Aurea', tűztövis.


Clerodendrum trichotomum, sorsfa, végzetfa, végzetcserje.Elérte a végleges magasságát. Nagyon kellemes jázmin illat van  ilyenkor a környéken. Mutatós kis bokorfává nőtt 6 év alatt. Fiatal korban fagyérzékeny, takarni kellett.


Próbáltam "alkotni" pihenésképpen. Kövirózsákból teknős formát raktam ki, de nem vagyok elégedett az eredménnyel, ezt még alakítani kell.









Azt hittem jó ötlet lesz a különböző kövirózsa fajokból kirakni, de  holnap újra kezdem.

Virágzik a sivatagi rózsa, már bevittem a hidegebb éjszakák miatt.

Vonulnak a sötét felhők.



Az esőt megint nem mi kaptuk.

Kaktuszmagot vetettem. Csak egy próbálkozás, Astrophytum magoncok.

Ezek pedig Gymnocalycium magoncok. Csak a kíváncsiság vitt rá, hogy elvessem, nem valószínű, hogy sikeres is lesz az eredmény.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése