2012. szeptember 14., péntek

2012. SZEPTEMBER / 5. bejegyzés

Szeptember 10-12.
Szeptember 10-én a hűvös reggel után 29 fokra melegszik a levegő.
Naplemente 10-én.





Tűztövis este, naplemente idején.

11-én elkezdtem bepakolni a növények egy részét. Holnapra hidegfront várható, jobb félni, mint megijedni.

A kaktuszok egy része is bekerült,hogy a felszabaduló helyükre más növényeket tudjak menteni.

A cica barátkozik az új helyzettel.

Viaszvirágok.

Lassan benépesül a növényház.

Az Adeniumokat mindenképpen be kellett menteni, mert nagyon nem szeretik a 14 fok alatti hőmérsékletet.

A karácsonyi kaktusznak is jobb helye lesz már idebent.

Kaktuszok és Adeniumok a napos részen. 11-én még 30 fok meleg volt, de ezt a meleget az érkező hidegfront tolta maga előtt.

Szeptember 12. Érkezik a hidegfront. Óriási gomolyok látszanak, érdekes módon a keleti égbolton.


Ez egy leszakadt felhőtömb lehetett, mert az igazi nagy front csak este ér ide.

A Bougainvilleákat is védett helyre pakoltuk.


Végzetcserje, Clerodendrum trichotomum.

Ebből nem nagyon várható eső nálunk.

Északon is hatalmas gomolyok képződtek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése