2012. április 27., péntek

2012. ÁPRILIS / 17. bejegyzés

Április 23-24-25.
23-án még volt annyi erőm, hogy leballagjak megnézni az íriszeket.Egyre több a virág.

A kerítésen kívüli íriszes.




Egy pillantás a konyhakertre....:)

Április 24. Erőteljes felhősödés kezdődött délutántól...

Kis védelmet adtam a frissen kirakott kaktuszoknak.

Rövid zápor.

Virágzik a borbolya.

A lemenő nap fényében....

25-én  a kis sziklakert rendezéséhez fogtam. Tettem ki kaktuszokat, első sorban azokból, amikből több van, valamint azokat is kiraktam, amelyeket nem sajnálok annyira, ha mégis tönkremennek.

Este így nézett ki a mű, majd nappali fénynél is próbálok képet készíteni róla.

A megújított sziklakert rész.

Az összes leandert sikerült átültetni, ezzel a cserepesek átültetésével többnyire végeztem is.

Már csak a kövirózsák igényelnek nagyobb átrendezést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése