2014. szeptember 2., kedd

2014. AUGUSZTUS / 14. bejegyzés

Augusztus 24-26.

Közeleg az ősz....


Talajtakaró rózsák másodvirágzása


kékszakáll

Ennek a rózsának a valós színét nem tudom visszaadni fényképen

kékszakáll

Adenium obesum


Gymnocalycium stellatum

Gymnocalycium leeanum

Gymnocalycium baldianum


esteledik


galagonya, este

naplemente


etetés

Echinopsis

Mammillaria rhodantha



Mammillaria


ráncoslevelű bangita

Borbás berkenye

Végzetcserje, Clerodendrum bungei


galagonya



Örökzöld magnolia termés

kékszakáll

Echinopsis


2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a kerted. Egyébként a neved nem is tudom miért cipruska, miért nem kaktuszka?:) Le sem tagadhatod a kaktuszimádatodat!

    VálaszTörlés
  2. Most vettem észre, hogy erre nem válaszoltam. :)
    A kezdetekkor még a cipruska fordult elő nagy mennyiségben a kertben, a sziklakert volt a jellemző. Most a fák megnőttek, árnyékos lett a sziklakert, ez nem kedvez a cipruskának.Nekem igen, mert kevesebb a munka. Aztán elkezdtem kaktuszt gyűjtögetni. Egyébként igen, néha valóban kaktusz vagyok. :D

    VálaszTörlés