2013. június 8., szombat

2013. JÚNIUS / 6. bejegyzés

Június 2.
Még a vihar előtt....
Pachyphytum oviferum

Sedum stahlii

Mammillaria prolifera

Frailea pigmaea és Mammillaria plumosa

Mammillaria plumosa

Mammillaria bocasana

A régi kaktuszaim

A fehér Echinopsis hamarosan virágzik

A szinte dugvány méretűt adták 2000 Ft-ért a kiállításon. Ez már több éves példány.

Baracklevelű harangvirág, Campanula persicifolia 'Alba'


Penstemon, bugatölcsér


Baracklevelű harangvirág


Campanula poscharskyana


Kerti tó

Kaktuszkert

Echinocereus reichenbachii





Télállók



6 megjegyzés:

  1. A kaktuszok, a tieid? Vagy azok kiállítás képek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek az enyémek. Néha elmegyek kiállításra ha a közelben van, de azokat külön kezelem, mint most itt néhány bejegyzéssel előbb a fehérvárcsurgói kaktuszképeket.

      Törlés
    2. Milyen szépek! Végre egy kaktuszgyűjtő itt a neten. Én is szeretem őket. Csináltam belőlük egy honlapot pár éve, itt van:
      http://kaktusz-orchidea.hu

      Törlés
    3. Én nem vagyok igazi kaktuszgyűjtő, csak vannak kaktuszaim. Ők csak egy szűk területre koncentrálnak, engem meg minden érdekel.Szépek az orchideáid, én is próbálkozom velük, de itt nem nagyon szeretik a klímát. Nézegette tegnap a honlapjaidon a növényeket.

      Törlés
  2. Akkor én se vagyok igazi kaktuszgyűjtő. Nekem is tetszik amelyiknek szép virágja van. Sőt még orchideáim is vannak:)
    És akváriumban próbáltad már őket, ahogy nekem is van? Jó párássá lehet tenni, és azt nagyon szeretik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem próbáltam, már nincs akváriumom. Bár a Phalaenopsis megvan anélkül is és szép is. Túl sok a cserepes növényem és nem mindig tudok a különcökre figyelni.Én igazán a mediterrán növényeket szeretem, de a teleltetés mindig gond.

      Törlés