2012. május 21., hétfő

2012. MÁJUS / 18. bejegyzés

Május 18.  Ma már készült néhány fotó, de a tegnapi, tavaszinak alig mondható időben nem volt kedvem kimenni. Tegnap viharos szél volt, reggel 6 fok és délben is csak 16 fokig emelkedett a hőmérséklet. Mivel éjszakára fagyot jósoltak,  minden növényt bepakoltunk, már ami befért. A paprikát fóliával védtük.
Fagy itt most nem volt, de reggel 4 fokot mértem. A Bakonyban volt -1 -2 fok is.  Holnapra már megszűnik a hideg a meteorológusok szerint.
A kaktuszlakó leveli.

Bent töltötte 3 levelibéka  a hideg napokat, annyira elbújtak a cserépben, hogy nem vettem észre őket, csak amikor kihoztam a cserepeket a helyükre.

Itt is egy leveli lapul.

Árnyliliom, Hosta.

Árnyliliom. Hosta.

Árnyliliom, Hosta.

Árnyliliom, Hosta.

Megjelent az első virág a sivatagi rózsán. Adenium obesum.

Továbbra is félig zárt a Gymnocalycium quehlianum két virága. 

Találtam Notocactus magokat és elvetettem.Ilyen pici gömböcskék most.

Sokkal szebb szokott lenni a Gymnocalycium virága normális időben.

A Lobivia hertrichiana tovább virágzik.

Egy esti kép az előkertről. Nyílnak a rózsák.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése