2012. május 3., csütörtök

2012. MÁJUS / 1. bejegyzés: Kaktuszok

A néhány napos nyár hatására egyre-másra kezdenek virágozni a kaktuszaim. Nem gyűjtő vagyok, csak ami tetszik formára, vagy virága miatt, azokat megvásárolom, de többet kaptam is.

Ezen a képen a legfeltűnőbb az Echinopsis chamaecereus tömeges virágzása. Mögötte a Notocactus  nagy sárga virágai láthatók.

Kaktuszkiállításon voltunk, itt 3 új szerzemény virágzik, amelyet ajándékba kaptam.

Egyik ajándék a sárga virágú Sulcorebutia.

A Sulcorebutia mögött egy Astrophytum,

Előtérben egy szép, rózsaszín virágkoszorút  viselő Mammillaria formosa REP 1440. Szintén a kiállításon kaptam.

Egy sötétebb, lilás rózsaszín virágú pici kaktusz a Gymnocalycium bruchii.Ezt is most kaptam.

Notocactus és körülötte Astrophytumok.

Nagyon erős a nap és az UV sugárzás, emiatt képtelen voltam a virágról jobb képet készíteni.



Echinopsis chamaecereus. Itt is az erős napfény miatt a szín nem tökéletes.


Mammillariák virágoznak.

Mammillaria.



Lobivia hertrichiana, hamarosan tele lesz virággal.

Gymnocalycium.

Egy másik Gymnocalycium.

Astrophytumok. A legnagyobb az Astrophytum myriostigma var. quadricostatum 2007-es vásárlás.

A 3 kis új kaktuszom.

Délutánra kinyílt a Gymnocalycium bruchii.

Sulcorebutia.

Notocactus.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése