2012. március 26., hétfő

2012. MÁRCIUS / 11. bejegyzés

Március 22. Reggel  +6 fok, légnyomás 1032hPa. Szép napos idő volt egész nap, 20 fokos hőmérséklettel. Egész hétre ilyen kellemes időt jósol a meteorológia, aminek nagyon örülök, mert kényelmesebben végezhetem a kerti munkát. Este 6 órakor is 19 fokot mutatott a hőmérő.

A sziklakert mai képe.

Ez is sziklakert részlet. Szépen megmaradtak a beültetett örökzöldek.

A mai napon folytattam a kirakós játékot és a pihenőhely környékének dekorálását befejeztem.Ezzel párhuzamosan a tónál is rendezkedtem. 

Mindez egy öreg meggyfa helyén van, amelyet tavaly kellett kivágni.

Középen a két edényben mocsári növények vannak, a víz gyorsan felmelegszik benne, így a tündérrózsák hamarabb kezdik itt a virágzást. 

Már valamelyik béka birtokba vette, hatalmas petecsomó van a vízben.

Még a leanderek  hiányoznak innen, a hidegfront elmúltával azok is a helyükre kerülnek.

Ez a nagyon kora tavaszi kép még, hamarosan az orgonák virágzása  javít a képen.



Két oldalt és elől örökzöldek védenek. Jobbról duglász fenyő, szemben feketefenyő.

Duglász fenyő .

Szemben a feketefenyő és elől mellette a himalájai cédrus.

Himalájai cédrus.

Bal oldalon a Leylandi hamisciprus véd.


Ide 3 talajtakaró rózsát ültettem.

Kora tavasszal a kikeleti bangita  illatozik itt.

Himalájai cédrus.

Az telt sok időbe, amíg a folyami kavicsokat egyenként leraktam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése