2012. március 25., vasárnap

2012. MÁRCIUS / 10. bejegyzés

Március 20. Szép, napos, szélmentes idő. Alkalmas arra, hogy a tó tisztításához, alakításához  hozzáfogjunk.
Ez meg is történt. A télen becsúszott köveket kellett kiszedni, aztán azt más célokra fogom felhasználni.
Kinyílt a fehér krókusz is.

Két kis új növénykém a kúszó kékpárna, Hedyotis michauxii. ( syn. Houstonia serpyllifolia)

Gyönyörű a hunyor virága, nem tudok betelni vele.

Több színben hunyor hibridek.



A császárkorona szemlátomást nő.

Március 21. Ragyogó idő van, kertépítésre a legkiválóbb. A mocsári növényeknél lévő pihenőt felújítottam. Ide használtam fel azokat a kavicsokat, amelyekre a tónál már nincs szükségem. Vettünk 1 köbméter zúzalék követ és a kettőből így alakítottam ki a pihenőhely környékét. A mai napon majdnem sikerült is befejezni.



Szemrevételezi az új terepet.


A kikeleti bangita virágzik.




A tó alakítása még folyamatban van.
Erre a napra elég is volt ennyi munka.:)



2 megjegyzés:

  1. A hunyorok látványával valóban nem lehet betelni. Érdeklődve várom, milyen lesz a pihenőhely. Már szépen alakul.:) A tó eddig is lenyűgöző volt. Hangulatos a kavicsszegélyes zúzalékkal borított út is. Az eredményes munka után jó pihenést kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. A tó most csapnivaló, tisztítjuk, de ez időbe telik. :) Azt hiszem sok benne a hal, pedig ajándékozgatjuk. A pihenőhely kész, már csak néhány cserepest kell oda rakni. Jövő héten azokat is elrendezem. Sokat segített a szép idő a héten. Most egy kicsit lazábbra foghatom a munkát.(kénytelen vagyok, nagyon elfáradtam.:)

    VálaszTörlés