2012. január 5., csütörtök

2011. JÚNIUS / 6. bejegyzés

Előkert június első hetében.

Convolvulus sabatius a cserépben.

Tökéletes talajtakarás.

Bougainvillea, rózsák, sétányrózsa és a kék mauritiusnak nevezett Convolvulus sabatius.

Előkert.

Bougainvillea, murvafürt.

Bougainvillea.

Új szerzemények.Thomson végzetcserje és quitói narancs.

Óriási gomolyok gyülekeznek.

Sivatagi rózsák. (Adeniumok)

Gomolyfelhő.

Ez már esőfelhő.

Zivatar várható.

Viharfelhők június 5-én.

Itt a vihar.

Viharfelhők.

Sok vízzel borsó nagyságú jég, a tartályok hamar megteltek vízzel.

Borsónyi jég.

Viharfelhő.

Levelibéka a rózsán.

Két szikla közül a zöld varangy néz ki.

Zöld varangy, Bufo viridis.

Zöld varangy.

Bufo viridis.

Zöld varangy a sziklák között.

Zöld varangy.

Egy másik helyen egy másik zöld varangy.

Levelibéka.



2 megjegyzés:

  1. Egyszerűen, imádom a kertedet és a blogodat! :):):) Az előbb épp a képeket nézegettem, amikor egy ismerőst találtam. A felirat a kép alatt "Zöld varangy a sziklák között." Hisze ez a béka épp olyan, mint az itatólakó békám!-gondoltam. Rövid kép összehasonlítás Wikipédia. Így ismertem meg a nevét a kis névtelen békámnak.
    Köszönöm Neked. :)

    VálaszTörlés
  2. Aranyos volt, ahogy kikukkantott a sziklák közül.:)
    Köszönöm!:):)

    VálaszTörlés