2011. augusztus 24., szerda

EGY KIS ETOLÓGIA - soron kívüli képsor

Mimi cica 16. éves, foga már alig van, mert ki kellett húzni. Ebből következik, hogy tavaly óta pépesíteni kell az ennivalóját, ami nap mint nap elég elfoglaltságot ad nekem, ugyanis ha meglát, rólam egyből az evés jut eszébe.
A napokban behozott nekem az előszobába egy egeret és őrizte, amíg észre nem vettem. Mivel nem örültem az ajándéknak, kitettem az egeret és a macskát is az udvarra, ezután a fényképezőgéppel megörökítettem a fővadász néhány jellegzetes mozdulatát. Az én "fogatlan oroszlánom" sokáig játszott az egérrel, de én hamarabb meguntam a figyelést és ott hagytam . Ez alatt biztonságos helyre szállította a zsákmányt,( megenni biztos, hogy nem tudta).
.
Őrzi a zsákmányt.

Színleli, hogy nem figyel rá...


Megmozdult az egér, már nyúlt is érte...


Az egér szembe fordult vele...

az egér megfordult...rajta tartja a szemét....

kicsit távolabbra engedte....

..de azért nem mehetett messzire.


Itt ismét, mintha nem érdekelné a zsákmány...




Na, sehová tovább!

...elkapta, szagolgatja...


...megragadja...

....két mancsával fogva tartja.


További játék.


Szemtől szembe.


































Próbálja zavartalan helyre szállítani.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése