2011. augusztus 5., péntek

2010. MÁRCIUS / 6.bejegyzés

Kisvirágú botanikai krókuszok a sziklakertben, teljes napsütésben.

Daravirág (Draba).

Tavasszal megkezdődik a szemét égetésével a levegő szennyezés, időnként fulladozunk a megülő füsttől.

A kivágott meggyfa helyére ezt ötlöttem ki. A törzs a kerek edény helyén volt, mellé raktam egy műanyag tómedret.Ezekben helyeztem el a tündérrózsát, és más mocsári növényeket. 

Hamarosan birtokba vették a békák a mini mocsarat, jól érzik magukat a hamar felmelegedő vízben. Mivel ez a rész sok napfényt kap, körbe ültettem kövirózsával és kiraktam nagy méretű kavicsokkal. Ez a rész  is egy kis pihenőhely lett a  nagy kertben.

Kert.

Kora tavaszi tulipán.

Március végén egyre több kökörcsin virágzik.




Kedvenc kora tavaszi virágom a kökörcsin.(Pulsatilla)

A mini mocsár.

Kert részlet.

Sárga nárcisz .

A primulák is elkezdték virágzásukat.

Mimi még jobban értékeli az ablakon keresztüli napsütést. 


Itt senki és semmi nem zavarja nappali pihenését.

Erica, hanga.


Csendes szemlélődés a sziklán. 

Ha dolgozom a kertben, megkeresi az alkalmas helyet, ahonnan kényelmesen szemmel tarthat.

Kert március végén.

Sziklakert részlet.

Sziklakert, kökörcsin, fürtös gyöngyike.

Macskaszobor a sziklakertben.

Járőr.

A tavaszi takarítás után a sziklakert.

Az ősszel beültetett örökzöldek túlélték a telet.

Sziklakert kora tavasszal.

Az átalakított rész a sziklakertben.

Március végén.

A kert vége felől fotózva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése