2011. április 19., kedd

2009. MÁJUSI KÉPEK / Virágok

Dögvirág, (Stapelia variegata).Nem illatról, hanem szagról beszélhetünk vele kapcsolatban. Szaga romlott húsra emlékeztet, döglegyek porozzák be. A virág viszont szép.Csak azt szeretem, ha nyáron virágzik, amikor kint tarthatom.

Mimi ül a fűben...


...elmélázik ....

Figyel a fotózásra....

Elege lehet a melegből....

A liliomra vigyáz.....

Liliomok. Cserepes tartásukra azért vállalkoztam, mert virágzásuk idején gyakoriak a viharok, így könnyebben megtarthatom őket, az esővíz nem károsítja a virágait.

Futórózsa.



Rózsák.

Kert rózsával és feketefenyővel.

Rózsák.

Iris sibirica ' Butter and Sugar'

Szalagos méhészbogár.

Kert rózsákkal. 

Darázs, bundásbogár.

Iris sibirica.

Iris sibirica.


Szeretem ezeket a rózsákat.

1 megjegyzés:

  1. Öröm, hogy Rád találtam! Gyönyörűek a virágaid, minden, amiket feltöltöttél! Köszönöm! Üdvözletem, Ilona

    VálaszTörlés